Wycieczka do TVP w Warszawie

Aktualności »  Wycieczka do TVP w Warszawie

13 lutego klasa I Gimnazjum wybrała się na wycieczkę do TVP w Warszawie. O godz. 6:30 tłoczyliśmy się na swoich miejscach w busie i próbowaliśmy zmusić nasze głowy do utrzymania ciała w pionie. Minęła chwila i szczęście związane z naszą pierwszą wycieczką pochłonęło wszelkie niewyspanie i wątpliwości. Trzy godziny, opakowanie ciastek Oreo i dwa batony później wjechaliśmy do Warszawy. Była 9:50, czyli przybyliśmy wcześniej. Wychowawca postanowił, że pójdziemy na orzeźwiający spacer po stolicy, by odetchnąć świeżym powietrzem. Gdy nadeszła oczekiwana 11:00 przekroczyliśmy bramy Telewizji Polskiej. Oprowadzał nas nadzwyczaj sympatyczny i optymistyczny Pan, pracujący ( jak sam powiedział) w telewizji odkąd tylko pamięta. Za główną atrakcję naszego wyjazdu przyjęliśmy oglądanie popularnego teleturnieju ,, Jaka To Melodia" na żywo! Zawiedliśmy się nieco, ponieważ okazało się, że piosenki są puszczane z playbacku... =( Następnie zwiedzaliśmy kulisy ,,Pytania Na Śniadanie". Tu czekała nas jeszcze jedna przykra niespodzianka, a mianowicie jedzenie leżące na półkach było plastikowe...=( Kolejnym, równie ciekawym miejscem było muzeum telewizji w XX wieku. Mogliśmy zobaczyć m.in. Kulfona i Żabę Monikę. Obok znajdował się sklepik z pamiątkami o tematyce przeróżnych seriali.Kiedy opuściliśmy mury TVP nie było osoby, która nie chciałaby czegoś zjeść, więc wracając wstąpiliśmy do restauracji McDonald's.  Podróż minęła nam nadzwyczaj spokojnie. Do domu dotarliśmy o godzinie 17:00. Myślę, że wyrażę opinię wszystkich jeśli powiem, iż była to niezwykle udana wycieczka. =)